Saturday, September 24, 2016

Tangga Lagu POP Indonesia September 2016

Semasa Perdana pada 2000-an itu, penyanyi pop yang mendominasi dunia muzik dengan album: bayi lebih sekali, Oops! Saya melakukannya sekali lagi, Britney, dan dalam zon. Walau bagaimanapun pada tahun 2007 kerjaya beliau bermula untuk menolak secara drastik. Perkahwinan dengan perjuangan Tangga Lagu POP Indonesia jagaan Kevin Federline dan anak-anaknya yang dua menjadi punca.

MTV Video muzik Anugerah 2007, dia berlakon sangat buruk, seperti daze. Spears terlupa untuk menyegerakkan bibir (lip-synch) dan kelihatan tidak sepadan dengan penari apabila sebuah dendangan "Beri aku lagi." Madonna, penyanyi idola Spears, masih dikeluarkan pada tahun 2015 semasa dia masih berumur 57 tahun. Selain itu, Spears suara breathless tipikal masih merupakan salah satu suara paling dikenal di dunia, memandangkan dia paling atas dan albumnya sudah menjual puluhan juta naskhah.
Tangga Lagu POP Indonesia September 2016
Utopia - Takkan Abadi
The Overtunes - Sayap Pelindungmu
Once - Simphony Yang Indah
Chrisye - Menjadi Seperti Yang Kau Minta
Novi Ayla - Cintai Aku Karena Allah
Celine Dion - The Power Of Love
Dewa - Risalah Hati
Samsons - Kenangan Terindah
Stinky - Mungkinkah
Armada - Katakan Sejujurnya
Jamrud - Pelangi Di Matamu
Siti Nurhaliza ft Cakra Khan - Seluruh Cinta
Seventeen - Selalu Mengalah
Kerispatih - Demi Cinta
DMassiv - Esok Kan Bahagia feat Ariel Giring Momo

Pada tahun yang sama, beliau membuat beberapa tindakan kontroversi nan. Contoh: Dilahirkan di Mississippi Singer larian dikurangkan daripada rambut. Tahun 2012, bekas Pengurus mendakwa tindakan itu dilakukan untuk menyembunyikan fakta Tangga Lagu POP Indonesia bahawa dia telah menggunakan ubat-ubatan. Ia harus diperhatikan, tidak semestinya yang Spears orang tua-tua amat. Beliau mempunyai 34 tahun, hanya tiga tahun lebih tua daripada Katy Perry.

No comments:

Post a Comment